добре дошли в моя уеб сайт
aeronews.alle.bg

Shenyang J-31 Gyrfalcon Production and Deliveries

Първият полет е на 31 октомври 2012 година. Изработени са два прототипа: борд 31000 за статични и наземни изпитания и борд 31001. Започнато е построяването на още два самолета.
Два полета са извършени на 5 март 2014 година от летящ борд J-31(проект 310).
На 10 април 2014 година е забелязян нов полет на 31001. Според наблюдателите скоро ще се появят още изтребители.

General characteristics
Length: 16.8 m (55 ft 1.42 in)
Wingspan: 11.5 m (37 ft 9 in)
Height: 4.8 m (15 ft 9 in)
Normal takeoff weight: 17,600 kg (38,801 lb)
Max. takeoff weight: 25,000 kg (55,115 lb)
Powerplant: 88 kN (19,783 lbf) thrust each


Performance

Maximum speed: Mach 1.8
Service ceiling: 16 km (52, 493 ft)
G-load: +9/-3 g
Combat radius: 1,200 km (647 nmi)
Take-off distance: 400 m (1312 ft)
Landing distance: 600 m (1968 ft)
Weapons load: 8 tons (16,000 lb)
Airframe life: 6000-8000 hours


№  

борд  

серия  

регистър 


Първи полет

Предаден   

Получен на

Забележка

1

31000 





2010


За статически изпитания

2

31001

РТ-1



31/10/12



Първи летящ прототип

3

31002

РТ-2



00/12/16



Втори летящ прототип

5

31003





2015


За наземни изпитания

6









7









8









9









10









11









12









13









14









15









16









17









18









19









20









Shenyang J-31 с нови двигатели

      След съответното заплащане китайците получиха от Русия един подобрен вариант на двигателя РД-93. Поне един двигател вече е монтиран на първият летящ Shenyang J-31. Говори се, че са доставени 4-5 броя.
      В същото време на изтребителят е забелязано да се тества и още един вид двигател, вероятно китайска изработка.
(14/09/2013)

Китайците очакват новите руски двигатели за изтребителя

      Както вече ви информирахме, китайците са финансирали разработката на нов тип двигатели на база РД-33МК. Условното означение е РД-33МКА, но вероятно след завършване на разработката ще бъде прието друго. Тя се води от Климов и ще бъде с управляем вектор на тягата, която ще бъде над 10 500 тона на форсаж. Шеф в компанията скоро се пошегува, че серийното производство ще бъде през 2019 година. Това разбира се не може да бъде вярно, защото по-мощна версия на двигателя ще стои на МиГ-35. Следователно до края на тази година трябва да бъдат готови прототипите. Може би това е причината, поради която бяха отложено, подписването договорите за самолетите от 2013 на 2016 или с три години.

Нагледно сравнение на размерите на J-31

China Aviation Expo 2015

Уебсайт в alle.bg